неделя, 10 ноември 2013 г.

Килограми стопете се!


" Никога няма да стана както преди” познато ли ви е това? Колко пъти сте си казвали тези думи? Колко пъти сте вървели по улицата, бутайки количката и после минавайки покрай някое момиче, облечено хубаво , с прическа и във форма, сте се чувствали малоценна, и сте си казвали „И аз бях преди така, а сега...” и после сте изпадали в минутна депресия?Много познато чувство и за мен, честно казано, но аз не се утешавах с това, че вече съм майка. Какво значи да си майка? Значи да имаш деца, НО това не значи че живота свършва.




Най – много ме е хващало яд, когато някой ми каже „Айде бе имаш две деца?”, ще кажеш че всички майки трябва да сме дебели, да ходим с клинове и туники, рошави и недоспали J Ще ви кажа и нещо друго. Големият ми син е почти на 4, малкия на годинка и половина, поради алергии, големия не е ходил на ясла, а сега изключително рядко, ходи и на градина, затова си ги гледам двамата вкъщи по цял ден, няма кой да ми помага, мъжа ми работи от сутрин до вечер, а бабите ни са надалеч.Казвам ви всичко това не да ви се оплача, а да ви стимулирам и да ви убедя, че „Нямам време за мен” не съществува. Винаги намирайте време за себе си, с децата често се разхождаме в парка, правим гимнастика заедно на тревата, за тях е супер смешно, много се забавляват, състезаваме се аз бягам с количката и малкия, а големия ми син се опитва да ни „бие”, играем футбол, скачаме на въже, ластика и какво ли още не. Не ме интересува, че хората, които са в парка ни гледат със странно око, как може да правим гимнастика там „та нали парка е да се седи по пейките, да се пушат цигари и да се чопли слънчоглед?!” Опитайте се да има движение във вашия живот дами, яжте чисто и бъдете гордост за вас самите и вашите мъже. Аз лично освен да спазвам режим на хранене, използвах и хранителни добавки на билкова основа, нещо което осъзнах е че живеем в такъв „мръсен” свят, че тялото ни трудно се справя от самосебе си с всичко и има нужда от помощ. Грижете се за себе си, не се хвърляйте от диета в диета и не изпадайте в депресии, всички сме минали по този път J

А ето и още упражнения :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар