събота, 2 ноември 2013 г.

Диети vs Фитнес

След дълго странстване в чужбина, преди 5 години се завърнах отново да живея в България. Осем години прекарани в Италия, и по-точно Милано, градът на модата, а и обикалях по света, такава ми беше работата. Смея да твърдя, че съм била къде ли не и съм видяла какво ли не. Нещо което ме изненада, когато се завърнах отново тук, беше тази неистова воля на българските момичета да бъдат анорексично слаби, грозно слаби, правейки сайта ми отново във форма, прочетох доста статии, прекарах много време по форумите, за да разбера от какво се вълнува българката. И ще ви кажа - диети, пръстени за отслабване, хапчета за отслабване, ленти за отслабване, чайове за отслабване и какво ли още не за отслабване. А къде остана здравето? По принцип не съм голям поддръжник на поп -фолк музиката, но наскоро ми попадна една статия за певицата Преслава, която незнайно как за една година успяла от 70 кг да мине на 43?!?! Ако бяхме в Америка, някой щеше да коментира WTF! Не ме разбирайте погрешно, нямам нищо против отслабването, но не и по този начин. По Тошково време, което в крайна сметка не беше и толкова лошо, не ни учеха как да пазим диета, а ни втълпяваха че спортът е здраве, кой не си спомня прословутите физа рядка преди часовете, а часовете по физ. възпитание? Погледнете тези снимки.Първата е на жена избрала правилния си режим на хранене и практикуването на спорт


 
 
а тази на известен модел, избрала диетите и никакъв спорт
 
 
Въпросът ми е следният : Вие на кого искате да приличате?
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар